Stan,klippning& ny bil :D <3 / alice

Först var jag i stan med Mormor och kollade liite ;)
Och då hitta jag två böcker ;)
Sen träffade vi Mamma och då åt vi ;)
Fast mormor gick hem då :P
Vi åt kebab ;)
Jag tog kebabrulle och Mamma tog kebabtallrik ;) <3
Det var gott <3
Sen köpte jag ett par fett fina ljusa jeans <3
De är från STADIUM  <3
Sen hitta jag en kofta fast den var för kort i armarna :(
Sen så började vi åka mot frisören ;)
Och när jag klippt mig blev jag nöjd men det känns för kort :(
Ni kan kanske inte ser skillnad men jag känner stor skillnad :(
Aja...
Det växer nog ut :)
Sen åkte vi och hämta vår nya bil hos Mamma :)
Det är en Ford typ :P <3
Den var sköön att sitta i (SOM TUR E ) <3
Och nu sitter jag hära hos Pappa ;)
Vi ska äta middag snart ;)
Men ska bara släänga in några bilder ;) <3


De dära jeansen köpte jag ;) <33


så klippte jag mig ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0